DANE APTECZNE
Dział Monitorowania tworzą eksperci w dostarczaniu serwisów opartych na zanonimizowanych i unikalnych źródłach danych z aptek. Nasze dedykowane rozwiązania są skrojone na miarę potrzeb Klientów z branży farmaceutycznej, zapewniając dokładane dane sell-out na poziomie narodowym i regionalnym.
Korzystając z zaawansowanych systemów projekcyjnych, opartych na metodach uczenia maszynowego, nasz dział monitorowania jest w stanie jeszcze lepiej dopasować serwisy w oparciu o dane apteczne do potrzeb Klientów.
Dzięki temu nasi Klienci mogą podejmować bardziej świadome decyzje biznesowe oparte na aktualnych i wiarygodnych informacjach, co pozwala im osiągnąć sukces na konkurencyjnym rynku farmaceutycznym. Nasz zespół ekspertów stale pracuje nad doskonaleniem naszych rozwiązań, aby sprostać rosnącym wymaganiom Klientów i zapewnić im kompleksową obsługę na najwyższym poziomie.
Dane apteczne
Możliwość śledzenia sprzedaży w trybie dziennym, tygodniowym lub miesięcznym na poziomie narodowym lub regionalnym.
Dane regionalne
Dane sprzedażowe w podziale regionalnym pozwalają rozliczać Sales Force oraz budować najbardziej rzetelne subpanele jako sposób pomiaru efektów pracy zespołu przedstawicieli lub innych akcji promocyjnych.
SubstyTutor
Monitorowanie przepływów pomiędzy brandami i SKU na poziomie molekuły, możliwość śledzenia ordynacji pierwotnej, bilansu substytucji, ordynacji utraconej oraz poznanie przyczyn substytucji, co pozwala zrozumieć trendy rynkowe i podejmować świadome decyzje, aby zapobiegać niepożądanym zjawiskom.
OMNIBUS
Baza miesięcznych danych obejmująca wszystkie produkty sprzedawane w aptekach na poziomie narodowym, takie jak leki na receptę (Rx), leki bez recepty (OTC), wyroby medyczne, suplementy diety, dermokosmetyki, zioła oraz leki homeopatyczne. Baza narodowa OMNIBUS plus dostępna jest w Microsoft Power BI.
Moduły i segmenty OMNIBUSA plus:
Rodzina RECEPTOmetrów
RECEPTOmetr to kompleksowe narzędzie biznesowe, które dostarcza szczegółowych i wszechstronnych danych dotyczących preskrypcji lekarskich oraz profilu pacjenta w określonym obszarze terapeutycznym.

RECEPTOmetr 2.0
Narzędzie wspierające definiowanie strategii marketingowej, które umożliwia:
analizy rynku oraz danych dotyczących preferencji lekarzy i pacjentów, co pozwala trafnie zidentyfikować grupy docelowe dla nowych produktów,
porównanie produktów konkurencyjnych pod kątem strategii promocyjnej, co pozwala ocenić ich skuteczność i dostosować własne działania marketingowe.

RECEPTOmetr Regionalny
Serwis zapewniający:
monitorowanie pozycji promowanych produktów w ordynacjach lekarzy poszczególnych specjalizacji,
śledzenie działań konkurencji, zwłaszcza w zakresie promocji produktów w nowych specjalizacjach lekarskich, co umożliwia szybką reakcję i dostosowanie strategii biznesowej.
