Dyrektor Działu Marketingu Wicedyrektor Działu Sprzedaży
Tomasz Kiełczewski
Dyrektor Działu Konsultingu
Helena Wujec
Dyrektor Sprzedaży Rozwiązań dla Specjalistyki i Chorób Rzadkich
Edyta Zagrajek-Słyk
Dyrektor Działu Analiz
Jacek Gębal
Dyrektor ds. Współpracy z Aptekami
Scroll to Top
Jarosław Frąckowiak Prezes Zarządu/CEO
Trzy dekady doświadczenia na rynku farmaceutycznym w Polsce i Europie, jeden z pionierów badań rynku ochrony zdrowia w Polsce i Europie Wschodniej. Wprowadzał na różnych rynkach systemy badań i analizy: sprzedaży produktów farmaceutycznych, zachowań terapeutycznych: lekarzy, farmaceutów i pacjentów, a także, systemy symulacji zachować rynku ochrony zdrowia pod wpływem zmian regulacyjnych czy ekonomicznych, itp. Prowadził – jako dyrektor generalny/regionalny/prezes, organizacje biznesowe w Polsce oraz Europie Centralnej i Wschodniej w takich firmach jak Medical Data Management, e-zdrowie.com (portal esculap.pl), Dendrite, Cegedim i PharmaExpert. Doktorat z socjologii na Uniwersytecie Warszawskim – 12 letni staż pracy w Instytucie Socjologii UW. Prelegent/panelista na wielu konferencjach krajowych i zagranicznych, autor cyklicznych i dedykowanych publikacji w mediach branżowych. Wykładowca na studiach podyplomowych: szkoły biznesu oraz uniwersytety medyczne.
Jakub Dalach Wiceprezes Zarządu Dyrektor Działu Monitorowania
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego wydziału Zarządzania oraz wydziału Stosunków Międzynarodowych, posiadacz dyplomu MBA, Uniwersytetu Illinois at Urbana. Dwudziestopięcioletnie doświadczenie na rynku farmaceutycznym zarówno jako dostawca rozwiązań dla firm farmaceutycznych jak i ich odbiorca. Pracował na kierowniczych stanowiskach między innymi w Polpharmie, Ratiopharmie jaki i firmach wyspecjalizowanych w badaniach i doradztwie w obszarze ochrony zdrowia – PMM, MDM, PharmaExpert. Ekspert w zakresie zarządzania sprzedażą, budowaniu i wdrażaniu strategii z zakresu efektywności prowadzenia biznesu, analizie i wykorzystaniu danych rynkowych. Współtworzył pierwsze, wyspecjalizowane komórki z dziedziny Sales Force Effectivness na rynku farmaceutycznym i odpowiadał za projekty BI. W PEX odpowiada za wszelkie działania sprzedażowo-marketingowe, za kontakty z dostawcami danych oraz rozwój produktów z zakresu monitorowania danych rynkowych.
Ekspert w obszarze badań rynku medycznego i farmaceutycznego, z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w największych międzynarodowych i polskich firmach badawczych. W PEX od 2013 roku doradza Klientom w zakresie wyboru optymalnych metod zdobywania potrzebnych informacji i danych niezbędnych do podejmowania decyzji i planowania działań biznesowych. Kieruje pracą Działu Badań oraz kompleksowo koordynuje realizowane projekty badawcze. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie projektów odnoszących się do rynków wysokospecjalistycznych [leki RX oraz terapie dostępne w ramach programów lekowych]. Specjalistka w zakresie badań epidemiologiczno-medycznych wykorzystywanych m.in. w procesach Market Access oraz na potrzeby działów medycznych i marketingowych firm farmaceutycznych. Współautorka publikacji powstających na podstawie zrealizowanych projektów, posiadająca bogate doświadczenia we współpracy z kluczowymi Ekspertami z wielu obszarów medycznych.
Krzysztof Gersz Dyrektor Działu Konsultingu i Analiz
Z wykształcenia jest lekarzem. Karierę zawodową związał z branżą farmaceutyczną. Od 1993 roku pracował w takich firmach jak Servier, BMS, Sanofi, Organon, Teva oraz Recordati, zajmując się przede wszystkim marketingiem operacyjnym, piastując stanowiska od Product Managera do Dyrektora Marketingu. Do zespołu PEX dołączył w czerwcu 2015, początkowo odpowiadając za opracowanie i rozwój serwisów marketingowych. Ekspert w zakresie opracowywania i wdrażania strategii marketingowych oraz prognozowania sprzedaży.
Dariusz Czebreszuk Dyrektor Działu Data Science i IT
Z wykształcenia socjolog. W PEX od 6 lat odpowiedzialny za projekty z obszaru szeroko pojętego Data Science, bazy danych i powiązane z nimi procesy, usługi/serwisy wewnętrzne i wszystkie inne aspekty funkcjonowania IT firmy. Odpowiedzialny także ze relacje z Klientami w obszarze na styku biznesu i IT. Wcześniejsze doświadczenia obejmują prowadzenie projektów doradczych i analitycznych dla rynku farmaceutycznego jako leader zespołu, gdzie wprowadzał innowacyjne metodologie analityczne m.in. w obszarze pricing’u i pomiaru SFE (7 lat). Także badacz / analityk danych ilościowych w badaniach marketingowych (5 lat).
Absolwent Executive MBA. Posiada ćwierć wieku doświadczenia w branży farmaceutycznej. Swoje doświadczenia zbierał na stanowiskach menadżerskich m. in. w IMS Health, Cegedim i kilku innych firmach, realizując projekty dla niezliczonej liczby firm farmaceutycznych. Ekspert sprzedaży B2B. W PEX odpowiedzialny jest za Dział Sprzedaży.
Agnieszka Zamojska Dyrektor Działu Marketingu Wicedyrektor Działu
Sprzedaży
Z branżą farmaceutyczną związana od 25 lat. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w takich firmach jak Polish Medical Mailing, Medical Data Management, Dendrite czy Cegedim jak również piastując przez 7 lat stanowisko Business Development Managera w firmie farmaceutycznej. W PEX od 2020 roku. Współodpowiedzialna za rozwój firmy i realizację planu sprzedażowego. Zakres jej kompetencji obejmują także działania marketingowe i promocyjne firmy.
Lekarz i absolwent podyplomowych studiów MBA. Blisko 25-letnie doświadczenie zdobył w licznych projektach, m.in. z obszaru danych i analiz rynku farmaceutycznego, SFE (optymalizacja zasobów, alokacja terytorialna, targeting lekarski i apteczny), realizowanych przez liderów na rynku usług B2B w obszarze ochrony zdrowia (Sequence, Azyx, IMS Health Management Consulting (obecnie Iqvia), Instytut Badań i Informacji Szpitalnych). W PEX realizuje projekty w obszarach danych świata rzeczywistego (RWE), refundacji, business excellence i strategii dla przemysłu farmaceutycznego.
Helena Wujec Dyrektor Sprzedaży Rozwiązań dla Specjalistyki i Chorób Rzadkich
Socjolog. Ponad 15 letnie doświadczenie w projektach dla rynku farmaceutycznego. Początkowo jako badacz jakościowy, później ekspert w doborze adekwatnych rozwiązań dla Klientów. Zaangażowana w projekty pozyskujące informacje pomocne w stworzeniu i dostosowaniu strategii produktowych do specyfiki rynku chorób rzadkich; umożliwiające adekwatną koordynację działań informacyjno -promocyjnych; wspierające działania Market Access w obszarze wejścia na rynek, pozyskania refundacji i negocjowaniu jej warunków, wpisaniu się w wytyczne polityki zdrowotnej, dostosowaniu do regulacji; wspomagające działy medyczne dostarczając rozwiązań pozwalających na budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi opiniodawcami (KOL – Key Opinion Leaders) oraz organizacjami pacjenckimi, poprzez zrozumienia potrzeb pacjentów, wspierania badań naukowych oraz promocji świadomości na temat chorób rzadkich.
Absolwentka Metod Ilościowych w SGH. W PEX od 2014 roku realizuje projekty oparte o analizę danych aptecznych. Kieruje pracą Działu Analiz oraz koordynuje realizowane projekty. Odpowiedzialna za rozwój serwisów analitycznych. Specjalistka w zakresie analizy danych aptecznych.
Ekspert rynku aptecznego z ponad 15 letnim doświadczeniem w branży. Magister farmacji, absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Pracował zarówno w dużych sieciach aptek jak Boots UK, jak i w lokalnych polskich aptekach indywidualnych. Od 6 lat w PEX zajmuje stanowisko dyrektora ds. współpracy z aptekami.